Spoiler:
<bmp_begin>
name: Bandit <---- Tu imię to nie ma znaczenia jakie jest ale nie można używać polskich znaków!
head: sprite\sys\bandit_f.bmp <------- to zdjęcie przy wybieraniu wielkość musi być 120x120
small: sprite\sys\bandit_s.bmp <----- miniaturka postaci podczas walki przy pasku HP i MP wielkość musi być 40x45
file(0-69): sprite\sys\bandit_0.bmp w: 79 h: 79 row: 10 col: 7 <--- to linijka główna jej nie tykamy !
file(70-139): sprite\sys\bandit_1.bmp w: 79 h: 79 row: 10 col: 7 <--- to linijka główna jej nie tykamy !
file(140-209): sprite\sys\bandit_0b.bmp w: 79 h: 79 row: 10 col: 7 <--- to kasujemy ponieważ to będzie parametr do przemiany czy pomocnika
file(210-279): sprite\sys\bandit_1b.bmp w: 79 h: 79 row: 10 col: 7 <--- to kasujemy ponieważ to będzie parametr do przemiany czy pomocnika
walking_frame_rate 3 <--- nie tykamy tego bo to szybkość wykonywania animacji a za to odpowiada parametr wait
walking_speed 4.000000 <--- szybkość chodzenia
walking_speedz 2.000000 <--- szybkość chodzenia 2 (niewiem po co....)
running_frame_rate 3<--- nie tykamy tego bo to szybkość wykonywania animacji a za to odpowiada parametr wait
running_speed 8.000000 <---- to co z chodzeniem
running_speedz 1.300000 <---- to co z chodzeniem
heavy_walking_speed 3.000000 <---- chodzenie z kamienie czy pudłem
heavy_walking_speedz 1.500000<---- chodzenie z kamienie czy pudłem 2
heavy_running_speed 5.000000 <---- bieganie z kamienie czy pudłem
heavy_running_speedz 0.800000<---- bieganie z kamienie czy pudłem 2
jump_height -16.299999 <------ Wysokość skoku , jest zawsze ujemna.
jump_distance 8.000000 <------ Dystansy pokonywane podczas skoku w bok
jump_distancez 3.000000 <----- Dystansy pokonywane podczas skoku w górę
dash_height -11.000000
dash_distance 15.000000
dash_distancez 3.750000
Są to wartości wykorzystywane przy skoku podczas biegu. Jeśli zrozumiałeś poprzednie części to ta nie powinna być zagadką.
rowing_height -2.000000
rowing_distance 5.000000
Wartości podczas salta w tył podczas spadania.
<bmp_end>